Subject: Kutse piiride kindlakstegemisele ja kättenäitamisele piirinaabrina (Antsla vallas))
From: Maamõõdu ja Arhitektuuribüroo <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Fri, 4 Apr 2025 11:25:06 +0300

*Transpordiamet*
Mina, maamõõtja Ülo Haljend, kutsun Teid, piiride kättenäitamisele seoses
Võru maakonnas Antsla vallas Kollino külas *HELME *(kat.tunnus
14302:002:0442) katastriüksuse jagamiseks teostatud piiri mõõdistusega.
Jagataval katastriüksusel on ühine piir *25248 ANTSLA-SÄNNA TEE*
(kat.tunnus 14302:002:0006) katastriüksusega.

Kutsun Teid, kui piirinaabri esindajat, *Helme* kü jagamisel moodustatava
katastriüksusega ühise piiri kättenäitamisele looduses, mis toimub*
15.04.2025* kell *15.00,*  kogunemine kutsele lisatud piirikirjelduse
skeemil piiripunkt *nr 56* juures.

Antud kutse saadeti ka minu.kataster.ee keskkonna kaudu, kuid seal saatis
süsteem kutse automaatselt [email-masked] e-postile ja ma ei
tea kas sealt kaudu saate kutse kätte. Saadan lisaks ka enda e-postilt.

Minu.kataster.ee keskkonnas on toiming *202408156204.*

Manuses kutse ja skeem piirikirjeldusega, mis on hiljem osa
piiriprotokollist.

Lugupidamisega
Ülo Haljend - maamõõtja
OÜ Maamõõdu ja Arhitektuuribüroo
5226790, kontoris 5548816

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.